ρε παιδια τι υπαρχει παντου.εχω ρωτησει και δεν το εχει σχεδον κανενας

iPhone X - Διαθεσιμότητα / Παραγγελία / Παραλαβή
#3346
Δημοσίευση 24/11/2017 - 16:14
Ad
#3347
Δημοσίευση 24/11/2017 - 16:18
Ακριβώς,ή παιρνεις τιμολόγιο χωρίς ΦΠΑ ή απόδειξη!!Συγνώμη που θα σε ρωτήσω κι εγώ, αλλά μια και είσαι κατηρτισμένος και ενήμερος να κάνω κι εγώ μια ερώτηση. Εγω, όταν με πήραν απο το Πλαίσιο να μου πούν οτι μου βρήκαν τη συσκευή και μου τη στέλνουν και ρώτησα για την απαλλαγή του ΦΠΑ που τη δικαιούμαι, μου είπαν οτι πρέπει να τους στείλω με e-mail τη γνωστή σελίδα του taxis στο λογιστήριο τους και αφού την έλεγχαν δεν θα υπήρχε πρόβλημα, αλλά αυτό σήμαινε οτι θα καθυστερούσε η παράδοση. Επειδή τα είχα δεί όλα απο μαγαζί σε μαγαζί τους είπα να μου κόψουν τιμολόγιο ΜΕ ΦΠΑ να ξεμπερεδεύω και έτσι και έγινε, πιστεύοντας ότι όπως γινόταν μέχρι τώρα, αυτό το ΦΠΑ θα σημψηφιστεί με ΦΠΑ που έχω να πληρώσω απο έσοδα αυτό το τρίμηνο, οπότε θα μου έρθει μια ή άλλη. Αν κατάλαβα καλά αυτό δεν ισχύει σε αυτή την περιπτωση και πρεπει να κάνω όλη τη διαδικασία για να μου κόψουν πιστωτικό, αλλιώς αυτό το ποσό πάει χαμένο και δεν μπορεί να συμψηφιστεί ? Ευχαριστώ για τη βοήθεια και σόρρυ και πάλι.
Τιμολόγιο με ΦΠΑ αφενός δεν είσαι νόμιμος αφετέρου κακώς κόβουν και αυτοί!Απλά στις εταιρίες φαίνεται εύκολα,στους ελεύθερους επαγγελματίες αν δεν τους το πεις δε μπορούν να το ξέρουν
Ναι πρέπει να κάνεις την διαδικασία με το πιστωτικο
Θα πάω αύριο στο Πλαίσιο γι αυτή την δουλειά για ένα laptop και θα σας πω αύριο εμπειρία
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Τελευταία επεξεργασία από: nik75, 24/11/2017 - 16:21
#3348
Δημοσίευση 24/11/2017 - 16:18
Έστειλαν νέο μυνημα καθυστέρησης και ειναι σχεδον σίγουρο πως θα ερθει με το νέο ετος.
Ψάξτε σε Γερμανό Cosmote ,εκει βρήκα και εγω.
#3349
Δημοσίευση 24/11/2017 - 16:20
Συγνώμη που θα σε ρωτήσω κι εγώ, αλλά μια και είσαι κατηρτισμένος και ενήμερος να κάνω κι εγώ μια ερώτηση. Εγω, όταν με πήραν απο το Πλαίσιο να μου πούν οτι μου βρήκαν τη συσκευή και μου τη στέλνουν και ρώτησα για την απαλλαγή του ΦΠΑ που τη δικαιούμαι, μου είπαν οτι πρέπει να τους στείλω με e-mail τη γνωστή σελίδα του taxis στο λογιστήριο τους και αφού την έλεγχαν δεν θα υπήρχε πρόβλημα, αλλά αυτό σήμαινε οτι θα καθυστερούσε η παράδοση. Επειδή τα είχα δεί όλα απο μαγαζί σε μαγαζί τους είπα να μου κόψουν τιμολόγιο ΜΕ ΦΠΑ να ξεμπερεδεύω και έτσι και έγινε, πιστεύοντας ότι όπως γινόταν μέχρι τώρα, αυτό το ΦΠΑ θα σημψηφιστεί με ΦΠΑ που έχω να πληρώσω απο έσοδα αυτό το τρίμηνο, οπότε θα μου έρθει μια ή άλλη. Αν κατάλαβα καλά αυτό δεν ισχύει σε αυτή την περιπτωση και πρεπει να κάνω όλη τη διαδικασία για να μου κόψουν πιστωτικό, αλλιώς αυτό το ποσό πάει χαμένο και δεν μπορεί να συμψηφιστεί ? Ευχαριστώ για τη βοήθεια και σόρρυ και πάλι.
Ακριβώς.Δεν θα εκπέσει ο ΦΠΑ απο το τιμολόγιο που σε εξέδωσαν γι'αυτό να ζητήσεις να εκδοθεί πιστωτικό για τον ΦΠΑ και να στον επιστρέψουν ώστε να είστε και οι δύο συμβαλλόμενοι νόμιμοι.
#3350
Δημοσίευση 24/11/2017 - 16:22
Νικ ξέμεινα από likes φίλε!!!Ακριβώς,ή παιρνεις τιμολόγιο χωρίς ΦΠΑ ή απόδειξη!!
Τιμολόγιο με ΦΠΑ αφενός δεν είσαι νόμιμος αφετέρου κακώς κόβουν και αυτοί!Απλά στις εταιρίες φαίνεται εύκολα,στους ελεύθερους επαγγελματίες αν δεν τους το πεις δε μπορούν να το ξέρουν
Ναι πρέπει να κάνεις την διαδικασία με το πιστωτικο
Θα πάω αύριο στο Πλαίσιο γι αυτή την δουλειά για ένα laptop και θα σας πω αύριο εμπειρία
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Μάλλον πρέπει να ανοιχτεί ειδικό θέμα για το άρθρο 39α.
#3351
Δημοσίευση 24/11/2017 - 17:05
1. Εαν δεν στείλεις τα απαιτούμενα δικαιολογητικά ωστέ να σου κοπεί πιστωτικό δεν μπορείς να πάρεις πίσω το ΦΠΑ (εφόσον δικαιούσαι την έκπτωση)
2. Εαν σου κοπεί το πιστωτικό τιμολόγιο θα πάρεις πίσω τα χρήματα του ΦΠΑ το οποίο πλέον αποδίδεις εσύ εφόσον δεν δικαιούσαι έκπτωση ΦΠΑ, διαφορετικά δεν αποδίδεις κάτι.
3. Πλέον το ΦΠΑ εφόσον δεν το πληρώνεις στον προμηθευτή, δεν το εκπίπτεις κι όλας (όπως γινόταν παλιά).
4. Κάνε μιά ερώτηση και στο λογιστή σου...
ΥΓ. Κάποια στιγμή πιστεύω όλα αυτά περί τιμολογίων πρέπει να τα μεταφέρει κάποιος mod σε ένα νέο θέμα συγκεντρωμένα, για να μην χάνονται και να είναι πιό εύκολα προσβάσιμα από ότι έδω
Επίσης όσοι είναι επαγγελματίες μπορούν απλά να ρωτήσουν το λογιστή τους
1.Ναι είναι υποχρεωτικό να γίνει η αγορά με τιμολόγιο άνευ ΦΠΑ από τη στιγμή που μια επιχείρηση είναι υπαγομενη στον ΦΠΑ.
2.Δεν τον αποδίδεις γιατί κακώς τον πλήρωσες.
3.Αφου είτε κόψεις τιμολόγιο άνευ ΦΠΑ είτε στον επιστρέφουν με πιστωτικό δεν έχεις πληρώσει ΦΠΑ και στις δύο περιπτώσεις.Πως να εκπέσει ο ΦΠΑ αφού δεν τον πλήρωσες;;;
@NiKa
Είσαι ο πιο αρμόδιος να μας πεις για τον λόγο που ψηφίστηκε αυτός ο νόμος.Εγω υποψιαζομαι λογω των κομπινων με τον ΦΠΑ που έκαναν κάποια σκρουτζομαγαζα.Αν όχι θα χαρώ να με διαψεύσεις.
Ακριβώς,ή παιρνεις τιμολόγιο χωρίς ΦΠΑ ή απόδειξη!!
Τιμολόγιο με ΦΠΑ αφενός δεν είσαι νόμιμος αφετέρου κακώς κόβουν και αυτοί!Απλά στις εταιρίες φαίνεται εύκολα,στους ελεύθερους επαγγελματίες αν δεν τους το πεις δε μπορούν να το ξέρουν
Ναι πρέπει να κάνεις την διαδικασία με το πιστωτικο
Θα πάω αύριο στο Πλαίσιο γι αυτή την δουλειά για ένα laptop και θα σας πω αύριο εμπειρία
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Ακριβώς.Δεν θα εκπέσει ο ΦΠΑ απο το τιμολόγιο που σε εξέδωσαν γι'αυτό να ζητήσεις να εκδοθεί πιστωτικό για τον ΦΠΑ και να στον επιστρέψουν ώστε να είστε και οι δύο συμβαλλόμενοι νόμιμοι.
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας
Δυο λογιστές που ρώτησα δεν ξέρουν πρέπει να το ψάξουν μου λένε..
Αυτό που είπατε το κατάλαβα θα μου κάνουν πιστωτικό μίλησα μαζί τους και μου είπαν εντάξει.
Όμως από εδώ έμαθα ότι πρέπει να κάνω αυτή τη διαδικασία αλλιώς δεν εκπίπτει δεν μου το είπαν στο κατάστημα
είχα μείνει με την εντύπωση ότι έχεις και τις 2 επιλογές
αυτό που θέλω όμως να ρωτήσω και δεν κατάλαβα .. με την παλιά διαδικασία εφόσον ήμουν πιστωτικός στο ΦΠΑ στην ουσία δεν πλήρωνα ΦΠΑ για το αντικείμενο λόγο συμψηφισμού
τώρα δεν πληρώνεις μεν το ΦΠΑ στη συναλλαγή ΟΚ το κατάλαβα και εφόσον γίνετε αυτό δεν υπάρχει φυσικά το νόημα του συμψηφισμού με το ΦΠΑ στο τέλος τι γίνετε
δηλαδή πλέον όσοι είναι σε αυτό το καθεστώς παίρνουν χωρίς ΦΠΑ κινητά ταμπλέτ και υπολογιστες χωρίς να έχει σημασία αν είναι χρεωστικοί η πιστωτικοί στη δήλωση ?
#3352
Δημοσίευση 24/11/2017 - 17:06
Ακριβώς.Δεν θα εκπέσει ο ΦΠΑ απο το τιμολόγιο που σε εξέδωσαν γι'αυτό να ζητήσεις να εκδοθεί πιστωτικό για τον ΦΠΑ και να στον επιστρέψουν ώστε να είστε και οι δύο συμβαλλόμενοι νόμιμοι.
Ευχαριστω πολύ για τη βοήθεια και εσένα και τον nik, νάστε καλά, παιδιά !!!
#3353
Δημοσίευση 24/11/2017 - 17:08
Παιδια στα public όσοι έχετε παραγγείλει παρατήστε το.
Έστειλαν νέο μυνημα καθυστέρησης και ειναι σχεδον σίγουρο πως θα ερθει με το νέο ετος.
Ψάξτε σε Γερμανό Cosmote ,εκει βρήκα και εγω.
Μπορεις να μας πεις περιοχη που κινηθηκες
#3354
Δημοσίευση 24/11/2017 - 17:18
Και έμενα το ίδιο μου έστειλαν πάντος :
Γεια σας!
Ευχαριστούμε που μας επιλέγετε για τις αγορές σας.
Σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας αναφορικά με το προϊόν ΚΙΝ ΤΗΛ APPLE IPHONE X 256GB SPACE GREY Παρά τις συνεχόμενες προσπάθειές μας για προμήθειά του, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε την άμεση παράδοση.
Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε την αναζήτηση στο δίκτυο των προμηθευτών μας και ανάλογα θα σας κρατάμε ενήμερους.
Με εκτίμηση,
Ομάδα Customer Passion
#3355
Δημοσίευση 24/11/2017 - 17:29
Τίποτα,απλά σκέψου ότι και το πλαίσιο π.χ δεν αποδίδει ΦΠΑΣας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας
Δυο λογιστές που ρώτησα δεν ξέρουν πρέπει να το ψάξουν μου λένε..
Αυτό που είπατε το κατάλαβα θα μου κάνουν πιστωτικό μίλησα μαζί τους και μου είπαν εντάξει.
Όμως από εδώ έμαθα ότι πρέπει να κάνω αυτή τη διαδικασία αλλιώς δεν εκπίπτει δεν μου το είπαν στο κατάστημα
είχα μείνει με την εντύπωση ότι έχεις και τις 2 επιλογές
αυτό που θέλω όμως να ρωτήσω και δεν κατάλαβα .. με την παλιά διαδικασία εφόσον ήμουν πιστωτικός στο ΦΠΑ στην ουσία δεν πλήρωνα ΦΠΑ για το αντικείμενο λόγο συμψηφισμού
τώρα δεν πληρώνεις μεν το ΦΠΑ στη συναλλαγή ΟΚ το κατάλαβα και εφόσον γίνετε αυτό δεν υπάρχει φυσικά το νόημα του συμψηφισμού με το ΦΠΑ στο τέλος τι γίνετε![]()
δηλαδή πλέον όσοι είναι σε αυτό το καθεστώς παίρνουν χωρίς ΦΠΑ κινητά ταμπλέτ και υπολογιστες χωρίς να έχει σημασία αν είναι χρεωστικοί η πιστωτικοί στη δήλωση?
Γι αυτό πρέπει να κοπεί πιστωτικο,γιατί θα φανεί ότι το πλαίσιο έχει πάρει λεφτά ΦΠΑ που δεν έχει αποδώσει,γιατί πολύ απλά και αυτό το αγόρασε χωρίς ΦΠΑ
Στην ουσία για τιμολόγια,αυτά τα είδη δεν εμπλέκονται με ΦΠΑ όπως γίνεται και στην Αμερική
Τον μηχανισμό δεν τον ξέρω,αλλά σίγουρα στις περιοδικες σου θα πρέπεινα μπει με άλλη διαδικασία,μίλα με τον λογιστή σου όταν θα ρθει η στιγμή
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
#3356
Δημοσίευση 24/11/2017 - 17:33
Παιδια στα public όσοι έχετε παραγγείλει παρατήστε το.
Έστειλαν νέο μυνημα καθυστέρησης και ειναι σχεδον σίγουρο πως θα ερθει με το νέο ετος.
Ψάξτε σε Γερμανό Cosmote ,εκει βρήκα και εγω.
Aυτό το πράγμα πάντως είναι εξωφρενικό ! Σε όλον τον πλανήτη έχουν ομαλοποιηθεί τα πράγματα και το βρίσκουν σχετικά ευκολα και στην Ελλάδα, από οτι ακούω εδώ, μεγαλώνει η έλλειψη. Τι να πώ, μακάρι να το αποκτήσουν γρήγορα όσοι δεν το έχουν ακόμη, είναι πραγματικά εκπληκτικό τηλέφωνο και το έχω ερωτευτεί !
Τελευταία επεξεργασία από: panosxxx, 24/11/2017 - 17:33
#3357
Δημοσίευση 24/11/2017 - 17:46
Και εμένα φυσικά μου ήρθε το ίδιο μήνυμα από τα Public.. Το κακό είναι ότι ξεκάθαρα λένε πως δεν μπορουν να εγγυηθουν την άμεση παράδοση..Μετά από ενα μήνα το κατάλαβαν; Μήπως δε θα πάρουν από infoquest? Γιατί βάσει του μεγέθους τους θα έπρεπε να έχουν δώσει τα περισσότερα εως τώρα..
#3358
Δημοσίευση 24/11/2017 - 17:49
Σε όλους έχει πάει αυτό το μήνυμα .
Δεν μπορούν να προμηθευτούν για κάποιο λόγο iPhone X είναι πλέον ξεκάθαρο εγώ ποτέ ξανά Public και ας με βολεύει μόνο ότι δεν βρίσκω αλλού .
27/10 είχα κάνει παραγγελία και σήμερα μας θυμήθηκαν και στέλνουν μηνύματα και πάλι τίποτα ξεκάθαρο ένα μήνυμα με βάρκα την ελπίδα λες και είναι μόνο αυτοί που φέρνουν iPhone στην Ελλάδα.
ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΖΟΥΜΕ...!!!!
#3359
Δημοσίευση 24/11/2017 - 17:51
#3360
Δημοσίευση 24/11/2017 - 18:00
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2
0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες