Μόλις με ενημέρωσαν ότι έγινε ο έλεγχος και δεν βρέθηκε κανένα πρόβλημα.
Κρίμα γιατί είναι εντός εγγύησης, είναι παραγωγής Σεπτέμβριος του 2020 άρα είναι στα πλαίσια του προγράμματος αντικατάστασης και σε όσες κλήσεις κάνω, δεν με ακούν καθαρά.
Τι μπορώ να κάνω τώρα;
Να τα στείλω άλλου;
Πρώτη φορά επέλεξα την iStorm. Τόσα χρόνια έστελνα στην Document αλλά παρασύρθηκα από ανάρτηση ενός εδώ που είπε ότι τα πήγε στην iStorm και τα άλλαξαν αμέσως.
Δυο φορές μου τα άλλαξαν στο Istorm της Τσιμισκή. Την πρώτη επί τόπου χωρίς καθυστέρηση, την δεύτερη μετά από 4-5 ημέρες. Επίσης μου άλλαξαν και μία φορά την θήκη φόρτισης. Γενικά έχω παράπονα από το σέρβις τους διότι είναι πανάκριβοι αλλά πρέπει να λέω και τα καλά.