Ρε παιδιά, τι φταίνε τα καταστήματα; Να πουλήσουν θέλουν! Δηλαδή έχουν συσκευές και δεν τις διαθέτουν για να κάνουν τεχνητή έλλειψη;! Εκτός και αν υπονοείτε ότι δεν τηρούν σειρά προτεραιότητας. Και πάλι, αποδεικνύεται αυτό που λέτε;! Προφανώς η έλλειψη είναι έλλειψη. Η iStorm μπορεί να έχει πολλά αρνητικά, αλλά σε θέματα τήρησης της σειράς προτεραιότητας έχω τις καλύτερες εντυπώσεις. Υπομονή…, δε φταίνε για όλα οι μεταπωλητές, η μαμά εταιρεία στέλνει λίγα. Άποψή μου και τίποτα άλλο.
Φταίνε γιατί σου υπόσχονται γρήγορη εξυπηρέτηση και στο τέλος το παίζουν κινέζοι. Αυτό το τσίρκο με τις προπαραγγελίες πρέπει να τελειώσει. Αφού δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν τόσο όγκο πελατών, ας έρθουν πρώτα τα κομμάτια που περιμένουν να ξέρουν ακριβώς πόσα είναι και μετά ας ανοίξουν τις παραγγελίες online. Όποιος προλάβει το πήρε.
13PM έχω τώρα ούτε καίγομαι να το αλλάξω ούτε είμαι χωρίς κινητό για να κάνω σαν τρελός για το 14 απλά με νευριάζει η κοροϊδία.