Προσωπική μου εμπειρία από Service:
Συσκευή: iPhone 5
Αγορά: Δεκέμβριος 2012 (εντός διετίας)
Πρόβλημα: Μπαταρία. Τα γνωστά. Έκλεινε στο 50% κλπ.
Σημείο Αγοράς: Public
Το πηγαίνω λοιπόν στο Public για να φύγει πίσω.
Μου λέει το -ευγενικότατο- παλικάρι "βεβαίως, μπορεί να αλλαχτεί η μπαταρία".
Του λέω μα το τηλέφωνο είναι εντός εγγύησης. Μου απαντάει τα γνωστά περί ενός έτους.
Του δείχνω νομοθεσίες.
Μου πέταξε ένα περίεργο για μία αναθεώρηση στο νόμο που έγινε το 2007 και ότι και καλά η αντιπροσωπεία δικαιούται να ορίσει την εγγύηση.
Ήξερε όμως ότι έλεγε μ@κ@κίες και δεν επέμεινε πολύ.
Δέχτηκε να το πάρει και έγραψε στο δελτίο παραλαβής ότι η Apple είπε σε εμένα για τη διετή εγγύηση.
Δεν πήρε την ευθύνη για να γράψει για τον αισθητήρα και απλά αρκέστηκα στο να τον βγάλω φωτογραφία.
Με ενημερώνει ότι θα πάει στο Service της Wind.
5 μέρες μετά με παίρνει τηλέφωνο ότι το κινητό είναι έτοιμο να πάω να το πάρω.
Τον ρωτάω "έγινε αντικατάσταση?"
Και μου απαντάει το ωραιότατο "Όχι, απλά αλλάξαμε την μπαταρία".
Όπως καταλαβαίνετε γέλασε και ο κάθε πικραμένος.
Αν και προφανώς γνωρίζω ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ότι τέτοιες επισκευές εντός εγγύησης δεν γίνονται ΟΥΤΕ στα Apple Store, έκανα ένα τηλέφωνο στο 0800 της Apple.
Το παιδί με το οποίο μίλησα έπεσε από τα σύννεφα. Μου λέει ότι δεν έχει ξανακούσει ποτέ κάτι τέτοιο. Η πρώτη και μοναδική επισκευή εντός εγγύησης που έχει ακούσει είναι για το Home Button του 5.
Τον ευχαριστώ και παίρνω τηλ και Infoquest για δεύτερη γνώμη.
Η κοπέλα επίσης μένει έκπληκτη και μου λέει επί λέξη: "Φανταστείτε ότι ούτε εμείς κάνουμε επισκευές τώρα με το κουμπί που προέκυψαν. Τα στέλνουμε Ολλανδία."
Με συμβουλεύει να μην το παραλάβω γιατί υπάρχει και ο κίνδυνος να έχει χαθεί η εγγύηση και να μην καλυφθεί σε ενδεχόμενο επόμενο πρόβλημα εντός της διετίας.
Σε όλο αυτό φυσικά υπάρχει και το ερώτημα περί του που βρήκαν ανταλλακτικό. Προφανώς δεν βρήκαν και έβαλαν μία μπαταρία της σειράς.
Πάω στο Public και ο υπάλληλος μόλις τον ενημερώνω μου λέει εγώ απλά το έστειλα, πάρε στην εξυπηρέτηση.
Πήρα στην εξυπηρέτηση όπου και θα ενημερώσουν το τεχνικό τμήμα (δεν έχει δικαίωμα κανένας θνητός να μιλήσει απευθείας μαζί τους) και θα με ενημερώσουν για την απάντησή τους.
Ελλάς το μεγαλείο των Service σου...