Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Εμπειρίες από Vodafone Service


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
129 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#16   eLikon

eLikon

    iPH Member

  • 318 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7

Δημοσίευση 13/05/2009 - 13:30

Δυστυχώς το σίγουρο είναι οτι όπως η  apple ... έτσι και οι περισσότερες εταιρίες στην Ελλάδα δεν έχουν καλή "υποστήριξη" των προϊόντων τους... και ψιλοκάνουν και εμάς απαθής... γνώμη μου είναι οταν υπάρχει πρόβλημα να μην το αφήνεις ...  εγώ θα το έστελνα και αν δεν έμενα ευχαριστημένος απο το προϊόν που θα μου επέστρεφαν θα τους το ξαναέστελνα  συνοδευόμενο με καταγγελία.... 

Λόγω της μεγάλης και όλο αυξανόμενης απήχησης που έχει το forum ... θα ήθελα να ζητήσω απο τα παιδιά που το δημιούργησαν αλλά και το υποστηρίζουν ... να σκεφτούν μήπως θα ήταν καλό να δημιουργηθεί μια νέα υποκατηγορία στην οποία θα καταγγέλλονται όχι μόνο οι εταιρείες και η πολιτική τους (voda, wind, cosmote κλπ.) αλλά και συγκεκριμένα μαγαζιά που δεν κάνουν "σωστά" την δουλειά τους... με δεδομένο οτι συνεχώς ακούμε απο διάφορα μέλη του forum ότι  ανάλογα με τις ορέξεις του κάθε υπευθύνου και η υπαλλήλου υπάρχει διαφορετική εξυπηρέτηση που σε πολλές περιπτώσεις αντιβαίνει και την ίδια την πολιτική της εκάστοτε εταιρείας...


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#17   ioanniskar

ioanniskar

    iPH Member

  • 332 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:ioanniskar

Δημοσίευση 13/05/2009 - 14:26

Quote



Λόγω της μεγάλης και όλο αυξανόμενης απήχησης που έχει το forum ... θα ήθελα να ζητήσω απο τα παιδιά που το δημιούργησαν αλλά και το υποστηρίζουν ... να σκεφτούν μήπως θα ήταν καλό να δημιουργηθεί μια νέα υποκατηγορία στην οποία θα καταγγέλλονται όχι μόνο οι εταιρείες και η πολιτική τους (voda, wind, cosmote κλπ.) αλλά και συγκεκριμένα μαγαζιά που δεν κάνουν "σωστά" την δουλειά τους... με δεδομένο οτι συνεχώς ακούμε απο διάφορα μέλη του forum ότι  ανάλογα με τις ορέξεις του κάθε υπευθύνου και η υπαλλήλου υπάρχει διαφορετική εξυπηρέτηση που σε πολλές περιπτώσεις αντιβαίνει και την ίδια την πολιτική της εκάστοτε εταιρείας...


+1

#18   giorgos_rou

giorgos_rou

    iPH Contributor

  • 1402 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 15/05/2009 - 14:05

To κινητό μου αγοράστηκε από dealer κ όχι επόισημο voda shop κ έτσι πήρα σήμερα στο vservices να ενημερωθώ για την πρόοδο κ μου είπαν μόνο το κατάστημα έχει πρόσβαση... Κάλεσα εκει και δεν ήταν ο υπάλληλος που άφησα το κινητό, κ έτσι δε μπορούσαν να με ενημερώσουν... Με παρέπεμψαν πάλι στο vservices όπου μίλησα με μια εξυπηρετικότατη κοπέλα κ της είπα μα, συγγνώμη, θα γίνομαι εγώ το μπαλάκι της όλης ιστορίας, και με την απάντηση που μου έδωσε με αποστόμωσε κυριολεκτικά και κατάλαβα ότι υπάρχουν κ τηλεφωνήτριες που ΟΝΤΩΣ θέλουν να βοηθήσουν : "Δε μπορώ να τους καταλάβω. Για να μη κουράζεστε και μόνο, δώστε μου το τηλέφωνο του καταστήματος και θα καλέσω η ίδια". Και όντως το έκανε, παιδιά. Και έτσι, επιτέλους έμαθα.... Τη Δευτερα θα εχουμε μαλλον απαντηση και μαλλον θα αντικατασταθει... Yayyyyyy :P
Απλά, παιδιά, να κατατοπίζεστε σχετικά με όλα, πριν αφήσετε το κινητό σας....

#19   giorgos_rou

giorgos_rou

    iPH Contributor

  • 1402 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 22/05/2009 - 16:59

Επειδή το κινητό το έστιελαν στο service από dealer δε μπορεί το vservices να με ενημερώσει για την πορεία της συσκευής......εκτός από το να καλέσω το κατάστημα και να ενημερωθώ από εκεί, ΤΙ ΑΛΛΟ μπορω να κανω? εχω δωσει τον αριθμο voucher εδω κ 2 μερες στο vservices αλλά τίποτα...και μου είπαν από το καταστημα ότι απαντηση εχω μετα απο 10 εργασιμες, ενω θα επρεπε να εχω μετα απο 3-4....κατι βρωμει εδω και δε μπορω να κατσω με σταυρωμενα τα χερια....περιμενω μια κωλοαπαντηση ποσο καιρο....
δε μπορώ να μπω εγώ με κάποιο τρόπο στο σύστημα?

#20   PoluxGreece

PoluxGreece

    iPH Elite Poster

  • 3100 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7 Plus
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 23/05/2009 - 11:03

καλα αυτο αποκλειεται....

#21   giorgos_rou

giorgos_rou

    iPH Contributor

  • 1402 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 23/05/2009 - 12:49

Μα δε ξέρουν καν ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ... Δε μπορώ να κάνω κάτι?

#22   nmout

nmout

    Advanced Member

  • 1205 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 23/05/2009 - 14:55

τηλεφωνο service 210 280 96 90

#23   giorgos_rou

giorgos_rou

    iPH Contributor

  • 1402 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 23/05/2009 - 15:19

το ξέρω δε μπορούν να κάνουν κάτι επειδή ο κινητό στάλθηκε από αντιπρόσωπο....τεσπα θα στειλω τη δευτερα αν δεν εχω απαντηση αυτη την ειστολη παντου

Kύριοι Καλησπέρα σας,
Ονομάζομαι ******* ******* και συνέταξα αυτή την επιστολή, διότι αντιμετωπίζω πρόβλημα με το service της συσκευής μου.
Στις 16/03/2009, πραγματοποιήθηκε αγορά συσκευής iPhone 3G 16GB χρώματος Μαύρου από κατάστημα- αντιπρόσωπο της εταιρίας τηλεπικοινωνιών Vodafone, και συγκεκριμένα κατάστημα υπό την επωνυμία "********** *******", στην πόλη της Κοζάνης, επί της Οδού ***, με τηλέφωνο καταστήματος ***.
Όταν η συσκευή ενεργοποιήθηκε για πρώτη φορά, παρατήρησα στην πάνω αριστερή γωνία της οθόνης 2 καμμένα pixels. Δεν έδωσα σημασία και συνέχισα να χρησιμοποιώ το κινητό. Παρ' όλα αυτά, τα pixels πολλαπλασιάστηκαν μέσα σε διάστημα περίπου 2 μηνών κατοχής της συσκευής, και συγκεκριμένα έγιναν 6, από τα οποία, τουλάχιστον τα 3 φαίνονται καθαρά, και είναι καθαρός λόγος αντικατάστασης της συσκευής μου και όχι επιδιόρθωσης, καθώς η Apple ΔΕ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ στη Vodafone, να επισκευάσει συσκευές iPhone 3G, παρά μόνο να προβεί σε σχετική αντικατάστασή τους. Αυτό μπορεί να επαληθευτεί και εδώ http://www.vodafone....ategoryId=386#, και συγκεκριμένα στην ερώτηση "Σε ποιο βαθμό είναι εξουσιοδοτημένη η Vodafone να επεμβαίνει στις συσκευές και για τι είδους βλάβες;", όπου η απάντηση είναι "Η Vodafone δεν κάνει καμία επέμβαση στις συσκευές iPhone. Τις ελέγχει μόνο για να βεβαιώσει το πρόβλημα και αν απαιτείται τις αντικαθιστά."
Με δική μου πρωτοβουλία, στις 12/05/2009, παρέδωσα στο κατάστημα τη συσκευή προκειμένου να σταλεί στο service για έλεγχο και αντικατάσταση. Η ημερομηνία που το παρέδωσα δεν αποτελεί κανένα πρόβλημα, αφού η συσκευή καλύπτεται από εγγύηση καλής λειτουργίας διάρκειας 1 έτους, συνεπώς έχω το δικαίωμα να την παραδώσω όποτε θέλω. Η συσκευή παραδόθηκε σε θήκη σιλικόνης για επιπλέον προστασία, αφού το iPhone 3G είναι επιρρεπές σε γρατζουνιές και, όπως δήλωσε ο καταστηματάρχης στάλθηκε με ένα χαρτί που έλεγε "Προσοχή κινητού".
Στις 13/05 επικοινώνησα με το v-services για να ενημερωθώ για τη συσκευή μου. Μίλησα με την κ. Κάρκου, η οποία μου είπε πως η συσκευή δεν έχει παραληφθεί ακόμα. Το ίδιο έγινε και με την κ. Σερμετζέλη στις 14/05.
Στις 15/05 επικοινώνησα με την κ. Γεωργιάδου, η οποία με ενημέρωσε πως αφού το κινητό στάλθηκε από αντιπρόσωπο, η v-services δε μπορεί να με ενημερώσει για τη συσκευή μου και πως θα έπρεπε να επικοινωνώ με το κατάστημα. Η ίδια τηλεφώνησε με το τελευταίο, αφού ήταν παντελώς ανενημέρωτοι σχετικά με την παροχή πληροφοριών όσον αφορά το service συσκευών.
Σε μετέπειτα επικοινωνία με το κατάστημα, μου είπαν πως θα πρέπει να περιμένω 10 εργάσιμες μέρες, προτού έχουν απάντηση από τους τεχνικούς της v-services, πράγμα απολύτως αναληθές, αφού γνωρίζω περιστατικά με την ίδια συσκευή που δεν ίσχυε κάτι τέτοιο και, επιπλέον, από τη v-services μου είπαν πως χρειάζονται 3-4 μέρες μετά την παραλαβή.
Τέλος, να αναφέρω, πως η εμπειρία μου με το παρόν κατάστημα μόνο καλή δεν είναι, διότι έχουν δημιουργηθεί πολλά προβλήματα στο παρελθόν με αυτό. Επιπλέον, ο καταστηματάρχης μου ανέφερε πως έχει επιδιορθώσει 3 σπασμένες οθόνες iPhone 3G, πράγμα παράνομο, αφού δεν επιτρέπεται από την Apple, και θα παρακαλούσα όπως ερευνηθεί το παρόν ζήτημα.
Κλείνοντας, θα παρακαλούσα να γίνει κάτι και να εντοπιστεί η συσκευή μου, διότι αγοράστηκε σε τιμή 550 ευρώ και με την όλη διαδικασία μου στερήθηκε η χαρά της νέας συσκευής. Είναι απλά ανεπίτρεπτο να μη μπορεί να εντοπιστεί η συσκευή μου. Θα δεχθώ μόνο καινούρια συσκευή, διότι το πρόβλημα δε προέρχεται από δική μου ζημιά και η εγγύηση από όσο γνωρίζω, καλύπτει το συγκεκριμένο πρόβλημα.
Ευχαριστώ πάρα πολύ για το χρόνο που διαθέσατε και την κατανόησή σας και ελπίζω σε άμεση απάντηση.
Με εκτίμηση
***

#24   vaggelis60

vaggelis60

    iPH newbie

  • 14 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 29/05/2009 - 10:59

εμενα μου ειχε προβλημα η πλακετα και το πηγα στη vodafone και τελικα σε 5 μερες μου εδωσαν καινουργιο iphone

#25   eLikon

eLikon

    iPH Member

  • 318 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7

Δημοσίευση 29/05/2009 - 14:47

Quote

εμενα μου ειχε προβλημα η πλακετα και το πηγα στη vodafone και τελικα σε 5 μερες μου εδωσαν καινουργιο iphone


Ωραίος... ;)

#26   giorgos_rou

giorgos_rou

    iPH Contributor

  • 1402 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 31/05/2009 - 11:25

Παιδιά κ εμένα τελικά την παρασκευή μου έστειλαν ολοκαίνουριο :P

#27   xxxxxx

xxxxxx

    iPH Guru

  • 9340 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 31/05/2009 - 12:30

Να πω και εγω??????εμενα μου πεφτει το iphonaki  μου κατω και γινεται σπαει  η  οθονη σε 5 σημεια(σε αυτο το τηλ ειχα κανει jailbreak)και το πηγαινω στην vodafone ξεκλειδωτο και τουσ παρακαλω να μην μου σβησουν τιποτα απο τα αρχεια.....μου απαντουν οτι σε δυο βδομααδες θα το φτιαξουν με 195 ευρω δινω το ok με παιρνουν τηλεφωνο και μεσα σε δυο βδομαδες μου εστειλαν καινουργιο(με διαφορετικο IMEI)....τι καλη που ειναι η vodafone!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#28   giorgos_rou

giorgos_rou

    iPH Contributor

  • 1402 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 31/05/2009 - 14:35

Δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΗ  :P απλά, αν κάνουν κάποια επισκευή στα iphones, η apple θα τους κόψει τον κ*λο  :P

#29   xxxxxx

xxxxxx

    iPH Guru

  • 9340 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 31/05/2009 - 14:54

εμενα να φανταστεις μου το αντικατεστησαν με αλλο και το εστειλα και με jailbreak !!!! ;D ;D ;D


#30   giorgos_rou

giorgos_rou

    iPH Contributor

  • 1402 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 01/06/2009 - 19:24

Και μια κοπέλα το στειλε χαλασμένο με quick pwn, που στάνταρ γινόταν με ένα restore, και της έδωσαν άλλο...

Άλλα και άλλα να βελτιώσουν δε κοιτούν, κ  σε πολύ πιο ελατωμματικά iPhone, δε κάνουν τίποτα..

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες